Sunshine

 2011-09-22    14:39:22   av:Linn - This is my moment
 
Jättefina bilder, hosthost. Svullna, röda ögon efter att ha gosat med kissemissen..!

Slö dag idag.
Blev väckt av mobilen i morse, syrran hade glömt plånbok & busskort hemma innan hon drog till skolan. Tur att jag finns som kan lämna och att det inte var några tågkontrollanter när hon åkte! Morsan bad mig att åka till hennes skola och lämna allt. Åkte vid 9 någon gång, lämnade av och skrotade runt i Handen centrum ett tag. Unnade mig en Redbull och drog hem. Onomnom! Gick en omväg hem och funderade på allt möjligt, fint väder var det också! :D

Syrran kommer hem snart, vi ska ta en promenad Trångsund. Mamma vill ha en ny klipptid eftersom att hon inte gick på sin senaste tid. Jag vill också.. Men vad ska jag göra?! Har fortfarande inte bestämt ännu.. Funderar på rågblondt, en mer naturlig blond färg. Den jag har nu är typ gul, sen har jag märkt att jag har typ orange slingor på vissa ställen. Inte okej. Syns dock inte på bilderna.. :(
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!