För att jag har så himla kul!

 2011-09-15    23:43:46   av:Linn - This is my moment
12 HAR DU:

* Ett förhållande: Näää, är så singel man kan!
*
En bästa vän: Jag har snarare många bästa vänner! :D
*
Dejtat en av dina bästa kompisar: Tror inte det va..
*
Blivit kär vid första ögonkastet: Nope.
* Fått ditt hjärta krossat: Inte pågrund av kärlek iaf.
*
Skrikit åt en lärare: Inte vad jag vet!
*
Kysst någon och sedan ångrat dig: Näää!
*
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Jadå! ;)
*
Några smycken som kostat över 1000 kr: Yes, fick ett halsband av min moster till våran avslutningsbal.
*
Några husdjur: Kissekatt!
*
Hamnat på polisstation: Nepp, är alltid laglydig. Host. ;)

11 DAGENS:

* Klädsel: Jeans & tröja bara!
*
Vill ha: Sjukt godissugen, så en snickers vore ju inte helt fel.
*
Sjukaste: Inget speciellt..
*
Saknad: PUFFMAESTRO! :love:
* Köp: Frysta jordgubbar! :D
* Godis: No candy today..
*
Attetyd: Depp & sjuk!
*
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: Vemfan är du?!


10 FÖRSTA:

* Bästa kompis: Lizzie!
*
Kärlek: ..
* Husdjur: Mitt grodyngel Lillis!
*
Semester: Tenneriffa
* Jobb: Jobb inom vår förening.
*
Köpta skiva: Typ Hits for Kidz ;)
*
Piercing: Öronen, näsan
*
Konsert: Oj.. Eh, I don't know..
*
Fylla: Minns inte! ;)

10 SENASTE:

* Personen som sms:ade dig: Liiisa
*
Personen som du kramade: Mamma, alldeles nyss :love:
* Peronen som ringde dig: Tessan
* Personen som du ringde: Tessan
* Personen du sa "jag älskar dig" till IVRL: Mamma, haha!
*
Alkoholdrycken: Ciiiiider
* Bilfärd: Drog upp till centrum.. Kul liv.
*
Filmen du såg: Fäst vid dej, love it! :D
*
Gången du grät: Minns inte..
*
Måltiden: Hamburgare!

9 SKULLE DU:

* Våga hoppa fallskärm: Vill, men tror inte att jag skulle våga..
*
Våga hoppa bungyjump: Uuuuh, tror inte det va!
*
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: ÄLSKAR TATUERINGAR! ;)
*
Kalla dig själv lycklig: Jadå!
*
Hellre ta bilden än vara med på den: Tar oftast bilder, men gillar att vara med på dem!
*
Kunna gråta över en kille: Kanske..
* Kunna gråta över en tjej: Kanske..
* Ljuga för någon: För en bra sak ja!
*
Kunna springa 50mil: .. :bigeyes:


8 VAD:

* Gör du just nu: Sex and the city, bloggar :)
*
Ska du göra imorgon: Vila och hoppas på att jag blir frisk!
*
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Säger inte mkt, försöker tänka att det kommer att bli bättre
* Har du med dig in på bion: Smarriga hotsnacks, läsk & smågodis! :D (Vill på bio nu bara för det!)
*
Är det för färg på dina byxor: Just nu har jag inga byxor på mig, men annars brukar det vara vanliga jeans.
* Är det för väder hos dig just nu: Duggregn & möööörkt
*
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Hår, ögon, tänder & leende ;)
*
Skulle du göra om du vann på lotto: Ojoj, leva livet!

7 BLANDAT:

* Är du blyg för motsatta könet?: Är blyg gentemot allt och alla jag inte känner ordentligt..
*
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 19! :D
*
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Jajamensan!
*
Luvtröjor: :love:
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Piercing har jag haft, tatuering vill jag ha!
*
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Har fler tjejkompisar så..

4 VAL:

* Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång tror jag!
*
Sommar eller vinter: SOMMAR! :D
*
Vilken ålder har varit bäst hittills: Jadu.. alla har haft sina tjusningar :)
*
Sova på sida, mage eller rygg: Sover först på sidan, sen på rygg och sist mage..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!