Du ger mig bra vibrationer

 2012-01-26    00:38:47   av:Linn - This is my moment

Mår för en gångs skull ganska bra!!



Efter ett ex antal dagar på botten så börjar jag sakta ta mig ur dvalan. Fågel Fenix reser sig ur askan så småning om helt enkelt! ;) Jag vet inte varför jag börjar må bättre, men det känns liksom lättare med vissa saker och ting.. Har pratat ut litegrann, men fortfarande inte helt och hållet.
Måste bara säga tack till mina fina vänner och min familj som finns där för mig. Ni betyder mer än vad ni tror. Jag kanske inte alltid hör av mig, men vetskapen av att ni finns där.. det är priceless. Att jag dessutom träffat några väner nu under veckan samt under förra veckan har hjälpt otroligt!! Träffade fina Madde, Niklas och Lisa. Och nu på fredag så ska jag träffa Mikaela! :D ♥ Puss på nosen!

Nog pratat om det...
Dagen har inte varit så jätte produktiv kanske.. Men jag kom iallafall ut. Åkte till Farsta idag igen. Tredje dagen på raken nu eller? Snackade med lillasyrran, skönt som tusan. Tanken var att jag skulle köpa en svart Promarker, men vad kom jag hem med? Allt förutom den svarta pennan! Suck!!! :( Kanske blir en fjärde Farsta-dag i morgon, eller? ;) Haha!

Nu ska jag bläddra igenom de två tidiningar jag köpt idag - Veckorevyn & SOLO! ♥ Sen ska jag bara långsamt låta sömnen nocka mig i skallen så att man kanske kan sova några timmar också! God natt!!

/ Linn
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!