Soft pink and silver details

 2012-01-22    22:28:42   av:Linn - This is my moment


Some details from my room.. ♥


Idag har det varit en riktig slappdag!
Vaknade sent, duschade och kollade på mysig söndagsfilm på tv4-film. En helt okey söndag! Sen blev det en promenad i snöstormen tillsammans med familjen, dock ingen lillasyster. Hon hade sleepover hos en kompis. Vilket innebar en ensam lördag med mamma framför tv:n igår kväll, helt okej ändå! :)

Efter middagen blev det till att fortsätta på min teckning, vet dock inte hur jag ska fortsätta! Frustrerande som attans. Jag vet inte om jag ska rita en hel kropp, eller om jag ska avsluta vid axlar/bröst som jag gjort nu. Ska låta teckningen ligga sålänge, så att jag inte gör något jag ångrar. Ett bra tips till alla som fastnat i tecknandet: bara släpp allt, kolla på film eller datan, duscha, börja på en annan teckning.. Aaa, kom bort från den du fastnat i och återkom till den efter ett par timmar/dygn. Då ser man teckningen med nya ögon, och man kan ha fått inspiration från någon film, en blogg mm. Tro mig- det fungerar! ;)

Tänkte tvätta av mig sminket nu, kanske dra på mig en ansiktsmask och bara slappa framför tv:n och Mamma Mia resten utav kvällen. Kanske smaska i mig en jordgubbe, vem vet, för just nu ligger dem i kylen och skriker efter min uppmärksamhet.

/ Linn ♥

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!